29 Mayıs 2016 Pazar

Rimmel London Match Perfection Concealer / Kapatıcı İncelemesi #9

Rimmel London Match Perfection Concealer / Kapatıcı İncelemesi #9 



Herkese Mutlu Pazarlar !

Bugünkü inceleme ürünüm Rimmel London Match Perfection Skin Tone Adapting Concealer.
İsmi her ne kadar kapatıcı olarak geçse de aslında 2'si bir arada ürün hem kapatıcı hem aydınlatıcı.


Benim rengim 040 Sof Beige.
Ürün aslında kapatıcıdan çok aydınlatıcı fakat tek başına aydınlatıcı olan diğer ürünler gibi ışıltısı yok.Aslında tam aradığım ürün diyebilirim.
Ucunda fırça olması ürünün fazla gelmesini engelliyor ve istediğiniz miktarda uygulayabiliyorsunuz.
Hafif lekeleri ve sivilce izlerini kapatıyor.Gözaltı problemi fazla yaşamayan biriyseniz ürün hoşunuza gidebilir.
Gözaltında denediğimde ürün birikme yapmadı fakat hafif kapatıcılığı olduğu için gözaltı sorunlarını kapatmasını beklemek yanlış olur.


Ürünü sürdükten sonra üstüne transparan pudra ile daha iyi sonuç alabilirsiniz.Bu ürünü yüzümde ön plana çıkarmak istediğim bölgelere kullanıyorum.
Kötü olan yanı renk tonlarının az sayıda olması,kendi cilt renginize tam uyan rengini bulamakta zorluk çekebilirsiniz.
Ürünün fiyatı 17-20 TL arasında değişebiliyor.

Peki sizin bu ürün hakkındaki görüşleriniz neler ? Yorum kısmında görüşlerinizi bekliyorum :)


Sağlıkla Kalın..




6 yorum:

  1. Hm kapatıcı hem aydınlatıcı görevi görmesi benim açımdan kötü , ön plana çıkarmak istediğin yerlere sürdüğünü söylemisin fakat kapatıcı uygulamak istediğim yeri ön plana çıkarmak istemem , yani biribirine zıt iki yön gibi geldi bana , bu yüzden eksi verdim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fakat çok fazla aydınlatıcı gibi bir parlama söz konusu değil aslında kullanıp değerlendirmek gerek :)

      Sil
  2. bu kapatıcıyı merak ediyorum ama raflarda tenime göre olan rengi bir türlü bulamıyorum. yazı için teşekkürler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet renk seçeneği çeşitli değil maalesef bu yanı kötü,rica ederim :)

      Sil
  3. Bir sürü aydınlatıcı kullandım hala tam manasıyla beğendim diyebileceğim bir ürün yok. Bunu da deneyelim bakalım teşekkürler

    yazimbari.com

    YanıtlaSil