29 Kasım 2015 Pazar

SAĞLIK MESLEK LİSESİ OKUMAK!!

Herkese merhaba arkadaşlar uzun bir zaman blog yazamadım malum sınav haftaları yoğun olduğu için zaman ayıramadım.Bugün çok farklı bir blog yazıyorum okuduğum bölüm ve değişen hayatımı sizinle paylaşmak istedim:)
İzmir'de yaşıyorum ve sağlık meslek lisesi hemşirelik son sınıf öğrencisiyim çok kısa şekilde nasıl sağlık alanına geçiş yaptığımı anlatayım:)
İğne kan ve hastane olaylarından çok korkan ve bakamayan bir insandım taaki bu mesleğe başlayana kadar her ne kadar bu liseyi bu bölümü istemesem de biraz aile baskısı ile okula kayıt oldum:)
İlk sene herşey güzeldi hevesliydik dersler fazla ağır değildi diğer sene dersler ağırlaştı ve biz sadece sağlık dersleri görmeye başladık 3.senede iste staja başladık ve artık tam bir hemşireymiş gibi hissettik derslerimiz ağırdı stajdan yorgun dönüyorduk ve en kötüsü ise maaş almıyorduk.
Bu bölümü okulu çok istemediğim için artık meslek derslerine çalışıp kendimi yormak istemiyordum.Göz açıp kapatıncaya kadar o senede bitti ve son senemizdeyiz mezuniyet heyecanı var hemşirelik diploması heyecanı var derken birde YGS derdi çıktı :)
3 sene sağlık dersleri gördük ve anadolu lisesi öğrencisinin gördüğü dersler bizde çok çok fazla eksik
Şuan sağlık derslerini sınavları stajı ve dönem sonu beceri sınavlarının yanında birde YGS konuları yetiştirmeye çalışıyoruz bu meslekten şikayet etsekte seviyoruz 2 yıllık geçiş hakkımızı kullanmak istiyoruz ama geçebilirmiyiz orası da biraz şans:)
 Sağlık meslek okumayı düşünüyorsanız gerçekten seviyorsanız okuyun ve çalışın çünkü diğer türlü çekilmez bir hal alıyor bende bu mesleği istemediğim için üniversite tercihimde başka bölüm seçicem fakat sağlık ile ilgili bir bölüm olucak:)
Hayatımı değiştirmesinin sebebi ise ailemde hastalık olduğu zaman kolayca yardımda bulunmam ve staj sayesinde hastaneye gittiğimde yabancılık çekmeden en iyi şekilde hastamı kontrol ettirmem :)
Bir yandan artık alıştım ve bu mesleği birazcık seviyorum ama hayatım boyunca bu mesleği yapmak istemem çünkü hayatınızı adamanız gereken bir meslek:)






EĞER BU BÖLÜM HAKKINDA SORULARINIZ VARSA VE BU ŞEKİLDE BLOG İSTERSENİZ YORUM YAZMAYI VE BANA ULAŞMAYI UNUTMAYIN:)
  •     INSTAGRAM:SİNEMOZBEKIN
  •     TWİTTER:SinemOzbekin
  •     SNAPCHAT:sinemozbek4                                 

Sağlıkla kalın :).....
































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder