17 Nisan 2016 Pazar

Flormar Waterproof Lipliner/Dudak Kalemi No:202 #3

Herkese güneşli bir pazar gününden Merhaba !


Öncelikle hepinize teşekkür ediyorum.Vakit ayırıp sizinle paylaştığım yazıları okuduğunuz için ne kadar teşekkür etsem az :)
Bugün arkadaşımın tavsiyesi üzerine almış olduğum dudak kalemi hakkında düşüncelerimi paylaşıcam. 

Dudak kalemlerini aldıktan sonra rujları pek kullanmamaya başladım.Dudağı çerçeveleyip içini de kalemle doldurunca çok güzel görüntü ortaya çıkıyor bence.
Flormarda 4,50 civarı bir fiyata bulabilirsiniz :) 
Yapısı ne çok sert ne çok yumuşak ikisinin arasında bir yapısı var zaten yumuşak yapılılar pek hoşuma gitmiyor.

Kalıcılığına gelirsek işte aman aman çok kalıcı diyemem fakat yemek yiyeceğiniz zamana kadar kalıcılığı gayet güzel bir süre sonra yavaş yavaş silinmeye başlıyor.Mat görünümde olması çok güzel ve benim dudaklarım aşırı kuru olduğu için önce nemlendirici kullanıp üzerine kalemi uyguluyorum nemlendirici ile birleşiminde daha tatlı renk oluşuyor ve dudak kuruması da yapmıyor :)

Çok koyu renkleri kendime yakıştırmıyorum genellikle dudak rengime yakın renkler tercih ediyorum bu renk biraz koyu kaçmasına rağmen hoşuma gitti diyebilirim :) 

Sizinde kullandığınız dudak kalemleri neler? Önermek istediğiniz ürünleri lütfen yazın denemek isterim :)

Bir Sonraki Blog Yazısında Görüşmek Üzere Sağlıkla Kalın..
                                         























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder