22 Mayıs 2016 Pazar

Alix Avien Natura Fondöten / 303

Herkese yağmurlu İzmir gününden Merhabaa !

Artık okulun son zamanlarına geliyoruz ve henüz başlamak üzere olan bir sürü sınavlarla karşı karşıyayım. Yazın da staj yapıcak olmam ayrı bir sorun zaten bu günlerin su gibi geçmesi dileğiyle :)

Bugün sizlerle 2.'yi kullanmaya başlamış olduğum severek kullandığım fondöten'den bahsetmek istiyorum.
Fazla kullanmamaya özen göstersem de bazı kusurları kapatmak için az da olsa kullanıyorum.


Ürün biraz akışkan kapağı açar açmaz akmaya başlıyor dikkatli kullanmak gerek.
Kullanmadan önce yüzümü nemlendirdiğimi pek söyleyemem direk uyguluyorum fakat ürünün nemlendirici özelliğine sahip olduğu için sorun olmuyor :)
Ürünü nemli sünger ile uyguluyorum daha güzel sabitleniyor ve yüzünüze fazla ürün kullanmamış oluyorsunuz.


Watsons'dan 20 TL küsur civarlarında almıştım.Bence kapatıcılığı ve kalıcılığı güzel.
Yüzümde sivilce oluşumuna neden olmadı.Uzun zamandan beri tek bu markayı kullanıyorum. Birkaç markanın fondötenini denediğimde yüzümde kalıp gibi durdu ve ten rengini de ayarlayamamıştım.
Yağlı ve karmaya kaçan cilt yapım olduğu için mat ürünler tercih ediyorum.
Bu ürün benden tam puan aldı günlük kullanılabilir :)


Merak ettiklerinizi,önerilerinizi yorum kısmına yazabilirsiniz.

Sağlıkla Kalın..









4 yorum:

  1. Bilgi için teşekkürler blogunu takipdeyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Bu fondöteni ne kullandım ne okudum :) İlk kez tanışmış oldum sayenizde.. Cildim kuru,ben de aynı memnuniyeti alır mıyım bilemedim.. Blogunuzu izlemeye aldım.. Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Şans verip denersen görüşünü bekliyorum :)

      Sil