28 Mayıs 2016 Cumartesi

Maybelline Lash Sensational Mascara İncelemesi #8

Herkese Merhaba !

Son zamanlarda oldukça popüler olan mascara hakkındaki düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.
Elimde daha bitmemiş birçok mascara olmasına rağmen her yerde artık övülerek bitirelemediğini görünce alıp bende denemek istedim.


Görünüşü zaten tam albenili :) öncelikle ürünü açtığımda kokusuna baktım,pek rahatsız edici kokusu yok.
İlk sürdüğümde ürün baya ıslaktı ve kuruması için bir süre beklemeniz gerekiyor bu yönü pek hoşuma gitmedi açıkcası :)
Ürünün fırçası plastik ve uzun-kısa çıkıntılara sahip bu tip fırçalar en sevdiğim en kısa kirpiklere bile ulaşımı kolay oluyor.
Kıvamı çok akışkan değil,çok katı yada kuru da değil.Rengi epey siyah tek katta bile belirgin oluyor.


Düz ve düşük kirpiklere sahip olmama rağmen kıvrıklığı,hacimliği ve uzunluk vermesi gayet güzel.
İkinci kat uygulamam da topaklanma yada kirpiklerde yapışma olmadı.Gün içinde dökülme,akma ve bulaşma da olmadı.
Daha önceden bazı blog yazarların görüşlerinde zor temizlendiğini okumuştum.
Temizlemesi biraz zor gerçekten :) Fakat temizleme sonrası kirpiklerimde dökülme olmadı.
Ürünün en sevdiğim yanı kavisli fırçasının kirpiklerimi iyice kavrayıp kıvırması ve bu kıvrıklığın daha sonradan bozulmaması oldu.
Ürünün fiyatı 15 TL Gratis ve Watsons da bulabilirsiniz.

Sizin ürün hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum :)

Sağlıkla Kalın..











5 yorum:

  1. Son zamanlarda çok görüyorum bu mascarayi çok beğeniyorum bu ürünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet son zamanlarda baya popüler olan bir ürün :)

      Sil
  2. Fiyatı çok uygunmuş ben hacim verme kısmını sevmedim bunun , kullanamdım lakin bir blogda gözde deneme de görmüştüm , sürmeden sürmeye farkta olabilir lakin gördüğüm kadarıyla hacimsiz duruyordu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürmeden sürmeye,kirpik şekline göre de fark olabilir :)

      Sil
  3. Ben de bu ürünü çok beğenmiştim :)

    YanıtlaSil