6 Temmuz 2016 Çarşamba

Emily Dudak Kalemi / 211

Emily Dudak Kalemi / 211!


Herkese Merhaba!

Uzun süre önce tavsiye üzerine almış olduğum dudak kaleminden bahsetmek istiyorum.
Daha önce emily markasının dudak kalemlerini kullanmamıştım hakkında yapılan görüşleri  okumuştum fakat uygun nude bir renk bulamadığım için almamıştım.

Sonunda istediğim şekilde bir renk bulunca direk aldım gelelim dudak kalemine :)


Hoşuma gitmeyen tek yönü kalemlerin denenmiş olması oldu üstünde jelatin vb. koruyucu yoktu. Hem hijyen hem kalite ve güvenlik açısından ambalaja bir el atmaları gerekiyor diye düşünüyorum :)


Bende sadece 211 numaralı rengi var başka renklerini alır mıyım güzel nude renklerle karşılaşırsam neden olmasın ama benim hala favori kalemim flormar :)


Aslında beklediğim tonlarda bir renk yakalayamadım. Bende daha çok kahverengi alt tonlarında durdu. Kalıcılığı tartışılır,yeyip içmeye bağlı aslında daha çok ama kalıcılığı fena değil arada tazelemek gerek :)
Yumuşak yapıda olması sürmeyi kolaylaştırıyor fakat benimki sıcaktan olsa gerek diye düşünüyorum fazla yumuşak ve sürekli kırılıyor ilk aldığım günden beri öyle sonradan değişmedi bilemedim.
Bence dudağı çerçeve yapıp bir rujla güzel sonuç alabiliriz.Ben dudak kalemlerimi genellikle ruj olarak kullanıyorum kalem olanları daha hoşuma gidiyor :)

Denemekten zarar gelmez ayrıca fiyatları da uygun. 

Sizinde bu markadan aldığınız güzel renkler varsa numaralarını yoruma yazarsanız denemek isterim :)



Bir sonraki yazıda görüşmek üzere..


Sağlıkla Kalın....





3 yorum: