10 Temmuz 2016 Pazar

Sleek - Matte Me / BitterSweet Likit Ruj !

Sleek-Matte Me / BitterSweet Likit Ruj !


Herkese Merhaba !!

Ülkemize yeni gelmiş olan kısa zamanda gözde ve popüler olan sleek markasının likit mat rujlarından bende aldım :)


Gratislerde kolaylıkla bulabileceğiniz Sleek ürünleri mevcut kontür paletlerini merak ediyorum fakat elimde fazla ürün var önce bitirmeliyim.
Bu likit mat rujlarda aşırı popüler olan Birthday Suit isimli rengi neredeyse bulmak zor. Ben aslında birçok yerde rengi buldum fakat rengi pek hoşuma gitmedi diyebilirim :)
Tester yaparken bir renge bayıldım oda BitterSweet oldu.


Beğendiğim diğer özellik rujun ambalajdan taşma sıkıntısının olmaması.Kapağı çevirirken tam olarak kilitlendiği için akma bulaşma yapmıyor :)
Ürün miktarı 6 ml kullanma süresi 36 ay bence bu tür ruj için bu süre ideal.


Matte Me rujların uzun uca doğru eğimli süngeri olan fırçası var. Uygulama yapması kolay fakat biraz süngeri sert olduğu için dikkatli uygulamak gerekiyor :)
Ürünün yapısı akışkan,kuruma süresi elimde olan diğer mat rujlara göre daha kısa oldu. Ben kısa sürede matlaşıp pürüzsüz duruşunu sevdim.
Uygulama yapmadan önce nemlendirici uyguluyorum,sadece mat ürünlerde değil her ruju sürmeden önce nemlendirici kullanıyorum daha güzel,hoş durduğunu düşünüyorum :)


Sevmediğim özelliği dudak çizgilerinde biraz dolma olması nemlendirici olması biraz önlese de görüntüde oluyor maalesef ama kötü durmuyor :)
Kalıcılığı çok fazla yeyip,içilmedikçe sorun olmuyor fakat belki arada tazelemek isteyebilirsiniz.
Rengini duruşunu ben beğendim bendeki diğer likit mat rujlar daha koyu olduğu için bu renk günlük kullanılabilir.

Ürün fiyatı 30 TL.
Bayram indirimine girer diye bekledim fakat girmemesi biraz kötü oldu.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere..

Sağlıkla Kalın...






13 yorum:

  1. Keşke indirime girseydi bende bekledim olmayınca almadım bu rengi not aldım ama bakıcam canım teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Bende bir denemek istiyorum sleek markasinin rujlarini yazi icin tesekkurler gule gule kullanin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim umarım beğenirsin 😊

      Sil
  3. renk harika ama sonbaharı bekleyecek kullanmak için..

    YanıtlaSil
  4. Dudak çizgilerini gösteriyor olması benim çok hoşuma gidiyor. Ben de indirim bekleyenlerdenim :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Renk ha ri ka, bayıldım resmen. Çok hoş bir yazı olmuş. :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba canım topluluğumuzda olduğun için bloğunu ziyaret etmek istedim ve takipteyim :) Bende bekliyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim bende takipteyim :)

      Sil
    2. Tuba Dogan hanm bende takıbe beklıyorum:) ve su an senı takıbe baslıorum:D
      sinem hanm bende sleek ı merak edenlerdenım ama ındırımını bır turlu yakalayamadım.. :///

      Sil
    3. Şuan gratiste ½40+10 indirim var sleek de indirimde bakabilirsin :)

      Sil