8 Temmuz 2016 Cuma

Wet n Wild / Mega Liner Eyeliner İncelemesi #10

Wet n Wild / Mega Liner Eyeliner İncelemesi #10


Herkese yeniden Merhaba !

Bugün inceleme konuğumuz Wet n Wild Mega Liner likit eyeliner :)


Uzun zamandır maybelline jel eyeliner kullandığım için likit kullanmakta başta zorluk çektim.
Ürün hem mat ve siyah oluşu,sürdükten bir süre sonra rengini kaybetmemesi beni en mutlu eden kısmı :)
Jel eyeliner kullandığımda bir süre sonra gri bir görüntü kalıyor uçuyor resmen alışma dönemine kadar ise jel eyeliner sürüp üstüne likit eyeliner çektim açıkcası daha güzel oldu.


Fırçasının ince olmasının kötü yanı kalın sürmek istediğiniz zaman biraz zorlayabiliyor. 
Ürün de sevmediğim yön çabuk bozulması gözleri çok yaşaran biri olarak bu durum beni rahatsız etti kuyruk kısımları direk çıktı,su ile temas ettiğinde de aynı durum oluyor :)

Bu eyeliner konusunda ne sevdim ne sevmedim diyebilirim. Eyelinerı belirginleştirmek için kullanıyorum işte ufak olması yanınızda dağıldığı zaman düzeltmeniz için ideal :)

Likit eyeliner önerilerinizi bekliyorum :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere..


Sağlıkla Kalın...


4 yorum:

  1. Fırçasının incecik olması çok güzell :) Kendi eyeliner fırçama o kadar alışmışım ki böyle kendinden fırçalı eyeliner ları kullanamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk zamanlar bende baya zorluk çektim :)

      Sil
  2. Böyle ince uçlu eyelinerları bir türlü kullanamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten sadece ince uçlu fırçayla eyeliner çekebilenleri tebrik ediyorum :)

      Sil