7 Ağustos 2016 Pazar

BENİ TANIYIN !


Herkese Merhabaa !!!!
Bugün çok farklı bir konu ile beraberiz :) 
O halde hemen başlayalıım !

İsmim Sinem, anlamı içten sevmek demek ve ismimi nedense çok seviyorum :)
13 Ağustos 1998 İzmir doğumluyum.Halen İzmir'de yaşamaktayım.
Yaz zamanı doğduğum için olsa gerek yaz aylarını seviyorum :)

 Aslan burcuyum.Burcumun özelliklerini tam anlamıyla taşımaktayım.
Ana sınıfından ilkokul 6.sınıfa kadar her özel gün gösterilerinde ilk sıralarda yer aldım :D
Tiyatro ve oyunculuk yeteneğim var bunları geliştirmek çok istiyordum fakat lisede hedefler çok farklı şeyler olmaya başladı.
Sağlık meslek lisesi mezunu bir hemşireyim.

Babama aşırı düşkünüm.Bütün çocuklara sorulan klasik meşhur sorudur anneni mi babanı mı daha çok seviyosun diye bunun cevabı belli artık :) Annemin yeri de ayrı tabi ki fakat pek anlaşamıyoruz :)

14 yaşında kız kardeşim var.
 
2 sene önce neredeyse bütün gün YouTube'da videolar izlerdim hala takip ettiğim bir sürü kişiler var.
1,5 senedir blog açmayı istiyordum fakat cesaret edemiyordum,birden açmaya karar verdim :)

Makyajı,alışverişi çok seviyorum.
Yeni bilgiler edinmeyi ve bunları başkalarıyla paylaşmak hoşuma gidiyor.

Müzik dinlemeye bayılırım,her türlü müzik dinlerim ruh halime göre değişir :)

Duygularımı dışa vuran birisi değilimdir her zaman güler yüzlüyüm yakın çevrem bunu iyi bilir bu durumu sevmesem de artık bu şekilde bende kalıp oluştu :) 


Beni en mutlu eden şey burada şuan sizinle olmam ! :)


Okuyup vaktini ayıran herkese teşekkür ederim.


Bir sonraki yazıda görüşmek üzere..

Sağlıkla Kalın...




12 yorum:

  1. Çok güzel bi yazı olmus kuzum,iyiki açmışsın bizde tanışmışız ozaman <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim iyi ki tanışmışız :) <3

      Sil
  2. Seni tanıdığıma memnun oldum Sineeemmmm :):)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba.Bloğuna ilk girişim.Kendini güzel ifade etmişsin.Yorum yazmadan geçmek istemedim.Hoşgeldin tekrardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit ayırıp okuduğun için teşekkürler :) Hoşbuldum tekrardan :):)

      Sil
  4. Cici Sinem'den güzel bir tanıtım yazısı okumuş oldum. Memnun oldum Sinemcim. Hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yağmurcum :) Hoşbuldumm :):)

      Sil
  5. Hoş geldin sinem desteklemeden olmaz dimi :)

    YanıtlaSil
  6. Hadi bakalım yolun açık olsun :)

    YanıtlaSil