22 Ağustos 2016 Pazartesi

BLUEBERRY AMPOULE MASK İNCELEMESİ #12

HANBANG MEİN-YABAN MERSİNİ MASKESİ ! 

Herkese haftanın ilk gününden Merhabaaa :)

Bugünkü inceleme konuğum gratislerde rahatlıkla bulunan yaban mersini maskesi olucak.


Bu maskenin amacı; ''Yaban mersininden gelen antosiyanin cildin yumuşak olmasına,yaşlanmaya sebep olan serbest oksijen radikallerinden cildin korunmasına ve daha genç görünüme kavuşmasına yardımcı olur.'' diyor. 

Peki memnun kaldım mı?

Tek kullanımlık olan kağıt maskeyi kullanmadan önce cildimi güzelce temizledim.
İçinden maskeyi çıkarıp yüzüme yerleştirdim ve 15-20 dakika dinlendim.
Yüzümden maskeyi çıkardıktan sonra yüzümde kalan serumu yüzüme masaj yaprak yine iyice yedirdim ve sonuçtan memnun kaldım bu maskeleri severek kullanıyorum zaten.
Sevmediğim yanı da oldu tabikide yağlı-karma cilde sahip olduğum için T bölgesinde biraz yağlanmaya sebep oldu.
Fakat nemlendirmesinden memnun kaldım.
Bu maskeleri kullanmaya devam edicem.


Gratis indiriminde 3,5 TL civarında bulabilirsiniz. İndirim zamanı annemle birlikte maskeleri stokluyoruz :)

Umarım faydalı yazı olabilmiştir.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzeree..


Sağlıkla Kalın....



4 yorum:

  1. Denemediğim bir bu kalmış sanırım. Hemen gidip alınmalııı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedikten sonra düşüncelerini bekliyorum canım :) <3

      Sil
  2. Bir sonraki Gratis alışverişimde daha dikkatli bakacağım bu maskelere ;)

    YanıtlaSil