20 Ağustos 2016 Cumartesi

HAYATIM DEĞİŞİYOR !!

HAYATIM DEĞİŞİYOR !!


Evet başlıktan da anlayacağımız üzere hayatım değişiyor. Artık anne yemekleri,ailece gezmeler,kardeşle yapılan tartışmalar 2 sene kadar olmayacak.

Peki neden?

Bildiğiniz üzere üniversiteye hazırlanıyordum ve tercihler açıklandıktan sonra kendimi alıştırmış olmama rağmen çıkan okul sonucu üzüldüm.

Evet okulum İstanbul'da ben ise doğduğumdan İzmir'de yaşayan bütün akrabaları herşeyi İzmir'de olan biriyim. Artık bambaşka bir şehire okul gezilerinde bile İstanbul'a gitmemiş biri olarak şimdi okumak için oraya gidicem.


1 hafta kadardır İstanbuldaydık. İnstagram üzerinden takip edenler bilirler orada İstanbul'da olup biteni kısa şekilde anlatmaya çalıştım. Aslında yapmak istediğim çok farklı bir plan vardı olmadı ama yurda yerleşmek için gideceğim zaman yapmak istediğim planı gerçekleştirmeyi düşünüyorum :)

İstanbul'da yapabilecek misin?

Evet bütün arkadaşlarımdan ailemden hemen hemen okulumun orda olduğunu öğrenince herkesin verdiği ilk tepki ilk sorduğu soru bu oldu tabiki de.

Yapabilecek miyim?

Başta bunun cevabını bende veremiyordum aslında hala tam olarak veremiyorum fakat diğer insanlar nasıl yaptıysa bende o şekilde yapıcam diyip sıyırmaya çalışıyorum belkide.

Korkuyorum.

Evet bir korkum var çünkü ailem yok.Zor durumda olduğum da korktuğum da yanına gidip anlatacağım ailem benden uzakta olucak tamam belki telefon var internet üzerinde görüşme yapılabilir onlar gelirler vsvs ama bu duygu farklı işte artık dile bu kadar getirebiliyorum.

Nerede Kalacağım?

Diğer bir problem ise nerede kalacaksın oluyor bunun cevabı net işte YURT. Yurt araştırmaları yaptık gittik gezdik konuştuk ve bir yerde karar verdik anlaştık. Hayatımda ilk defa ailemden uzak bir yerde yaşam mücadelesi vereceğim ve artık kendi ayaklarım üzerinde durmayı öğreneceğim bu bir yandan beni mutlu etmiyor değil :)


İstanbul ve okul hayatı,yaşamım neler yapıyorum tarzı yazılar belki bundan sonra çoğunluk olabilir :)

İstanbuldaki hayatım hakkında ise vloglar yapmayı düşünüyorum iyi yada kötü olan herşeyi sizinle paylaşıp benimle olmanızı istiyorum :)

Şuan İzmir'deyim. Diğer İstanbul yolculuğumda orada kalıcı olmak üzere yolculuğa çıkıcam.

Bu haberi de sizlerle paylaşmak istedim :)

Okuyup,benimle olduğunuz için sonsuz teşekkür ederim.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere ! :)


Sağlıkla Kalın...




4 yorum:

  1. Öncelikle tebrik ederim yerlestirme sansina erismissiniz, bircok acikta kalan ögrenci oldugunu düsünürsek büyük bir basari kutlarim.

    Onun disinda o kadar iyi anliyorum ki sizi, ben de Izmirliyim, orda dogdum büyüdüm, hayatim orda gelisti, universiteyi de Izmir´de okudum, ayni okulda master da yaptim derken 26-27 yasimda doktora yapmak icin yurtdisina basvurular yaptim. O yasima dek ben de ailemle yasadim, sonrasinda ise kabul alinca, dilini bile bilmedigim, kültürünü bile zamanla ögrendigim Almanya´ya ciktim geldim tek basima bir bavulla ! Cok zorlandim ama bi sekilde kendi ayaklarimin üzerinde kalmayi basardim.
    Belki motive eder diye söylüyorum, kendi ülkende dilini ve kültürünü bildigin yerde olacaksin en azindan, hemen arkadas edincegine eminim. Ailen bir telefon uzaginda olacak, istedigin zaman cikar gidersin.
    Eger benimde hikayemi merak edersen blogumda bunla ilgili bir yazim var bakabilirsin.

    Kolayliklar dilerim, cok mutlu ve basarili bir kapi acilmis olsun, mezun oldugun günleri ve blog paylasimlarini da görelim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle çok çok yakından takip ediyorum :) Yorumun için çok teşekkür ederim çok beni mutlu etti umarım herşey güzel olur :) <3

      Sil
  2. Öncelikle seni tebrik ederim. Üniversiteyi şehir dışında okumuş biri olarak şuna inan, çok seveceksin, çok güzel vakit geçireceksin ve geri dönmeyi hiç ama hiç istemeyeceksin. Kimbilir belki de burada kalırsın.. Şuan o günlere dönebilmeyi öyle isterdim ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bakalım nasıl bir hayat olacak hep birlikte göreceğiz :) <3

      Sil