24 Ağustos 2016 Çarşamba

Maybelline Master Duo Eyeliner !

 Maybelline Master Duo Eyeliner ! 


Herkese Merhabaa !! :)

Mini gratis alışverişimde bahsettiğim eyeliner hakkında detaylı görüşlerimi paylaşmak istiyorum.


Alındığı gün herşey çok güzel belkide en baştan beri aradığım eyeliner bu istediğim siyahlık istediğim kolay sürme fırçası vsvs derken herşey bir denemede söndü.

Yani sen o kadar satılmışsın herkes memnunmuş son ürün kalmışsın ben son kalanı aldım diye mutlu olmuşum ve neden mutsuzum :)

Öncelikle direk söylemeliyim hala tamam işte bu benim eyelinerım diyebileceğim bir ürünüm yok ne yazıkki...


Ne kadar zor sürülebilir ki dedim gerçekten de tahmin ettiğimden de sinir oldum eyeliner çekerken.
Yine jel eyeliner üzerine sürebileceğim bir eyelinerım oldu :)

Bu tür ürünleri kullanamıyorum sanırım bana fırçayla uygulamak çok daha kolay geliyor kişiden kişiye el alışkanlığına göre değişir..

İndirimden bu kadar uygun fiyata almıştım ama üzdü böyle köşede biriktire biriktire ne yapıcam hiçbir fikrim yok :)

Ben yine fırçayla çektiğim eyeliner üzerine uygulayıp duracağım artık..

Lütfen memnun kaldığınız eyeliner ürünlerinden bana da önerin bu çilem bitsin :)

İndirimli fiyatı 9,50 TL 


Geldik yazının sonunaa

Okuduğunuz için teşekkürlerr !

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere..
:)
Sağlıkla Kalın..   




15 yorum:

  1. Canım maybelline jel eyelinerına bak birde <3 bunu bende denemedim :/

    YanıtlaSil
  2. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil
  3. Likit seviyorsan eyelinerı yine Maybelline keçe uçlu kalem olan eyelinera bak. Ben eyeliner çekmeyi açıkçası onunla öğrendim :)

    YanıtlaSil
  4. canım bu ürünü denemedim ama gratiste sık sık indirime giren çok sevdiğim bir eyeliner var eğer fırça yapısı sana göreyse cecile eyeliner ı öneririm. keçe değil ince kıldan. bir de dipliner ı var onunla karışmasın ama :) eline sağlık, sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım not alıcam onu :) <3

      Sil
  5. ha bir de kullandığım en güzel eyeliner the balm ınki aklında olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elim çok gitti aslında indirimdeyken onu da denemeyi düşünüyorum elimdekileri azcık toparlamam lazım sağol tatlım :) <3

      Sil
  6. Bende jel eyeliner almıştım ama keçe uçlu olanlar daha kolaymış :) eyeliner fırçam olmadığı için de zorlanmış olabilir pek tabii :D

    YanıtlaSil
  7. Eyeliner cekemiyorum kuzum ben ya maalesef 🙁 ellerine saglik🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım :) sürekli deneye deneye işte olabildiği kadar çekmeye uğraşıyoruz :)

      Sil