5 Ağustos 2016 Cuma

NIVEA - CANLANDIRICI YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ İNCELEMESİ #11

NIVEA - CANLANDIRICI YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ İNCELEMESİ #11 

Uzun bir süre sonra Herkese Merhabaaa !!

Hala bitmek bilmeyen staj ve üniversite tercihleri dönemi vs derken yine ayrı kaldık. 
Evet maalesef okullar kapandığından beri tatil denen şeyi yaşayamadım bu yüzden ekstra sinirli ve isyandayım neyse ki bitmek üzere inşallah.
Tercihlerini yapmış ve heyecanlı bekleyişi başlamış olan arkadaşlara da şimdiden hayırlı olsun :)


Eveeet artık hakkında yorum yapabileceğim kadar kullandığım ürün hakkındaki düşüncelerime geçelim :)


Elimde temizleyici olmasına rağmen indirimde görünce alıp denemek istedim zaten merak ettiğim bir üründü.
Beklentilerim biraz fazlaydı çok çok memnun kalıp ikincisini bile alırım gibi düşüncelerim vardı neden bilmiyorum :)


Ürünün iki çeşidi mevcut.
Kuru / Hassas ciltler ve Normal / Karma ciltler için. Ben kendi cilt tipime uygun olan Normal / Karma ciltler olanını seçtim :)
Kuru / Hassas ciltler için olanın yatıştırıcı,Normal / Karma ciltler için olanı ise canlandırıcı etkisi bulunmakta.


Diğer ürünler gibi jel olup,yüzünüze sürdüğünüzde köpüren bir ürün değil.
Sıktığınız zaman elinize köpük geliyor.Bu yüzden yüzünüz nemli olmasa bile uygulayabiliyorsunuz.

Ürünün kokusunu pek beğenmedim.Çok ahım şahım bir ürün değil açıkçası ben duştan çıkmadan önce kullanıyorum etkisini bu şekilde daha iyi gördüm :)
Elimde bu üründen daha iyi ürünler olduğu için hoşuma gitmedi.

Gratiste İndirimli Fiyatı 9.90 TL.

Peki siz bu ürünü kullandınız mı? Ürün hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere..


Sağlıkla Kalın...












9 yorum:

  1. Çok güzel bi inceleme yazısı olmus, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba; ürünü bende kullanmıştım kokusunu beğenmemiştim, temizlemesi de bana yetersiz geldi.Paylaşım için teşekkürler. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. bir defa denkgeldi kullandım ben de , çok temizliyor ama aşırı . ben de sonraki gün sivilce çıkmıştı bir tane . nasıl etkili temizliyorsa artık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilce oluşumu olmadı iyi ki fazla kullanmıyorum :)

      Sil
  4. Bende kullandım bunu hatta hassas cilt için olanı aman diyim ben sabun ve türevlerinde artık uzağım :D süt olacak bana :D Bi bak istersen bloguma hem belki sever takip edersin :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim tatlım :) Blogunu takipteyim :) :)

      Sil
  5. Nivea ürünlerini genellikle seviyorum, bu ürünü denememiştim teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil