10 Kasım 2016 Perşembe

NOTE MINERAL FOUNDATION / 401


Herkese Merhaba !

Tahmin ettiğimden çok daha yoğun ve zorlu okul dönemi geçiriyorum.
Vize haftası geldi bile zaman çok çabuk geçti.

İstanbul'da kozmetik ihtiyaçlarımı okuldan dolayı karşılayamadığım için İzmir'e gittiğimde fondöten arayışına girdim.
EVE'ye girdiğimde essence standındaki ürünlere bakıyordum mağazada çalışan bayana danışmam üzerine Note ürününü tavsiye üzerine almış oldum.


Mineral fondöten; Gözenekleri tıkamayan,cilde zarar vermeyen,neredeyse her cilt tipine uygun,uygulaması kolay fondöten türü.

Benim cildim karma ve yağlı olduğu olduğu için mat ürünleri kullanmayı tercih ediyorum.


Ürün ambalajı tüp şeklinde ve sıvı olduğu için kullanımı kolay oluyor.
Yapısı yoğun kıvamda ve biraz kalın. Üründen çok az almanız bile tüm yüzünüze yetecek.
H&M'den almış olduğum nemli süngerimle uyguladığımda gerçekten çok güzel sonuç aldım.

Ürün cilt rengime koyu kaçmadı en açık rengini kullanıyorum.

Kapatıcılığı şu ana kadar kullandığım fondötenlerden daha başarılı diyebilirim.

Yüzümde uygulama sonrası gün içinde yağlanma yada kusma yapmadı.

Fakat yoğun uygulama yaparsanız bir süre sonra ürün tende turunculaşmaya başlıyor bu yönü pek hoşuma gitmedi.

Ürün bittiğinde sanırım tekrardan alıp kullanabilirim :)

Ürünü indirimli halde almıştım yanlış hatırlamıyorsam 34 TL kadardı.


Bir daha ki alışverişimde kapatıcısını da denemeyi düşünüyorum :)

Deneyimleyenler varsa ürün hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum.


Bir sonraki yazıda görüşmek üzere..

Sağlıkla Kalın....







6 yorum:

  1. Bende tam notedan fondoten alıcakken süper oldu kuzum <3 Emeğine sağlık, çok güzel anlatmışsın ^^ Denemek istiyorum bu fondöteni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım :) denedikten sonraki görüşlerini bekliyorum :)

      Sil
  2. aslında çok merak ettiğim bir ürün ama en açık tonu bile koyu gelir korkusuyla almıyorum. eğer zamanla koyulaşma yapıyorsa çok benlik olmayabilir, koyu ten ürünleri çok sırıtıyor yüzümde. ama denk gelirsem bakacağım en açık rengine mutlaka. eline sağlık canım mutlulukla kullan =)

    YanıtlaSil
  3. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim ... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen katıldım. Sizide bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil